Tuesday, April 19, 2011

Tentang si PENDEK :)

Budak kuat ponteng :)

Azrol Afiq Leha Lehot 

Hoihoihoi ! nak story morry nie . Nie pasal si Leha Lehot menyibok nie le . Dea cabar aku tulis tentang nyer di blog . So aku akan buat . Haha . Firstly kalau korang nak tau dea tak btol sikit . Kepale dea ade tingtong sikit laa . Sape yang melayan dea memang gile laa otak . Oke da cukup ! :)

Dea suruh aku cerite pasal ktrg nak kawen laa apela bagai . Dea ney memang gatal mehh . Haha . Selalu naw aku kawen . Ade satu haritu dea bebel macam macam . Dea potpet pasal ktrg lepas kawen laa . lepas tu nak anak berape laa . Name anak apela . Nak buat rumah kat mane laa . Haha . Sumpah kelakau !

Yang aku ingat dea nak anak 3 jea . Nak anak kembar perempuan dengan sorang lelaki . Aku tanye kenape nak lelaki sorg jea , perempuan nak kembar ? Dea kate sebab dea takde adik beradik perempuan tu sebab nak anak perempuan lebih . Haha . Lepas tu cerite rumah pulak . Dea kate nak buat rumah dekat tengah tengah DATARAN PAHLAWAN tu . Haha . Tak boleh blah doe . Lepas tu kereta MINI COOPER . Whoaa ! Besar citarase dea ney . Then nak beli basikal entah ape name da lupe laa . Hee . Dea punye cakap macam banyak duet naw laa kan . Haha . Berangan lebih jela u Azrol Afiq :)
Bercintan cintun laa ktrg dua orang . Haha . Hoihoi ! Dea cakap kawen nanti dea nak berkepit jea dengan aku . Nak bagi kasih sayang ape sume . Eceh ! Ayat tak bole blah . Hee .

Tu jela nak story . Hah penutup nyer CINTA MATI ! Hee . Sayang kau laa pendek ! :)

                                      


                                                          ♥  ILOVEYOU     

No comments:

Post a Comment