Friday, June 3, 2011

:')



Hemm . maybe lepas ni aku akan sentiase macam ni kott . Aku dah tak mudah nak tersenyum lagi . Tak tahu kenape . Kau jangan salahkan diri kau . Kau tak salah ape pon . Aku yang bodoh selame ney . Aku yang tak sedar diri . Memang selame ney aku bodoh sangat sangat ! Entah ape ade kat kepale otak ni aku tak tau laa . Aku memang dah benak sekarang . Aku text dengan kau sambil aku menangis . Aku tak boleh selindung dah . Memang sumpah aku tak kuat . Mata aku pun tak boleh lelap nak tidur dah . Memang aku ney bodoh sangat laa . kenape laa dengan aku ni . Aku tanak kau menangis , bia aku sorang jee nak menangis . Kau happy ajela . Sebab aku suka tengok kau happy daripada kau bersedih .

Kau jangan selalu salahkan diri kau . Aku yang salah semua nyer . Kau tak salah ape ape pon . Sorry selame ney aku susahkan kau . Tapi aku memang tak boleh tahan perasan ni . Rasa nak tumbuk jee kau kalau kau depan mata aku . Tapi aku tak boleh buat macam tuh sebab aku sayang kau . Bia kau tak sayang aku , aku tak kesah . biarlah aku teruskan dengan syok sendiri aku ni . Aku dah macam orang gile dah . Maybe lepas ni aku sakai , maybe lepas ni aku kusut . Yee , maybe macam tuh . Kau janganlah pedulikan aku . Kau teruskan dengan hidup kau dan bergembira yee . Aku sentiasa doakan kebahagiaan kau dengan si dia . Kau memang terbaikk . Dia memang berhak dapat kau sebab kau memang seorang yang baik untuk menjaga seorang perempuan . Yee , aku tau semua tuh . Aku akan teruskan hidup aku ni dengan menangis :')

No comments:

Post a Comment