Monday, June 13, 2011

Trying :)


Okay , sekarang hidup aku dah kembali pulih tapi tak seperti dulu . Sekarang aku berubah sikit . Hmm memang ramai yang kata aku dah berubah . Semua berharap yang aku jadi macam dulu balik . Entah laa aku pun tak tau macam mane aku boleh berubah macam ni . Sekarang ni aku cepat cengeng tau and cepat marah . Jangan lah kau sakitkan hati aku confirm kena lah nanti . Ngeh ngeh . Memang susah hidup macam ni , kalau korang rasa , huh aku tak tahu lah ape jadi kat korang nanti . Mungkin korang takkan tahan kan hidup macam ni . Yee , memang terseksa jiwa dan raga hidup macam ni . Kalau nak tempuh pun mungkin susah . Tapi makin lame aku dah terima kenyataan dan aku dah kuat jugak lah . Aku cuba tanak sedih lagi macam dulu . Ramai yang cakap dekat aku dorang baca blog aku menangis . Haih . Ape yang sedih aku pun tak tahu laa . Hmm mungkin lepas ni aku tanak cerite sedih sedih dah . Aku cube menjadi happy seperti dahulu . Aku cuba jadi macam yang dulu . Insyaallah . Korang doakan saja kesejahteraan hidup aku . Semoga aku happy sentiasa and takde laa masalah nak menimpa aku lagi . Aku dah malas nak benakkan kepala ni . Cukup setakat ni jela masalah yang sukar dalam hidup aku . Insyaallah aku akan jalani hidup ni dengan hari hari yang indah . Amin :)

No comments:

Post a Comment