Tuesday, August 2, 2011

Hopeless :)

Haiyoo ! aku ni hari hari keje asik nak online jee . Tangan ni memang gatal betul taw ! ishh nakal betol . hihi . Hmm entah bila lah aku nak sedar kan diri ni yang tak lama lagi nak SPM dah . Another 3 month wehh ! Lepas raya dah trial dah taw . grr . kadang kadang stress pun ada jugak lahh . Aku kena sedarkan diri sebelum aku terlambat . Aku kena banyak kan study . Pesbuk ni harus diketepikan dulu . Tak penting ni , tak masuk exam pon wehh . haha . Ingat tuh ! :)


Now , dah masuk hari kedua berpuasa . Alhamdulillah aku tak tinggalkan lagi . Hari hari lain aku tak tahu lagi . hoho . Hmm , sedih dohh tak dapat pergi tarawih lagi . Aku nak pergi tarawih lahh tapi tak boleh . Adik kecik aku tu sapa nak jage ngok . aduihh . Hmm tengok nanti sabtu ahad ni boleh lah pergi kott . Mintak mintak dapat pergi kan . Aku rindu saat tarawih dgn kawan2 aku dulu . Tapi skrg susah kot nak dapat kegembiraan macam tu lagi . Kawan2 semua sibuk kan . Haihh . apa boleh buat dah nasib dohh . hihi :)


And dengan husband aku yang gila ni . Apa pon tak boleh lah dia tu . pemalas betol nak sekolah taw ! penat aku suruh dia sekolah . Nasib baik harini dia dengar ckp aku pergi sekolah besok . Makin lama makin menjadi perangai pemalas dia tu . dia nak kena hempom dengan aku baru dia tahu lah . haha . tapi apa pon aku tetap sayang sama dia lah . iloveyou taw bie ;)


And lastly to all my friends lahh . Hoi i always love u all lahh . semua orang aku dah baik and hidup pon ada senang lah kan . dapat kawan lama balik , dapat kawan baru . itu memang amat bermakna buat aku sebab kawan lah segalanya bagi aku . aku tak kisah orang nak ckp apa janji aku happy dengan hidop aku and aku ada kawan kawan aku . dah tamaw gadoh gadoh dah . penat dohh . sekarang semuanya kembali pulih lah . Thanks to God because make me happy again . I love my friends more and more ;)


No comments:

Post a Comment