Monday, March 7, 2011

Aliff Arif :)

aww ! hey , marimari datang sini . saye nak story samething dengan korang neyy . hee . hey , firstly sekali soryy ye sebab da lame tak update blog sengal neyy . ngee ~ kebelakangan ney busy sikit la babe  sory yaa ! so tak dapat la post something kat blog . haha . takpe lepas ney i'll try update harihari . ececeh ! macam rajin pulak aku yee . haha . padahal pemalas nak mampus ! >,<
hah , ney aku nak cerite about someone laa . nak story pasal my new brother . aww ! aww ! saye dapat adek baru la awak . hee , jangan jeles yee :D
comel jea dea . kecik jugak . hem berat dea 2 kilo lebih la kud . kecik jea kan kan ? hee . yeah i know . eh lupe pulak nak cakap girl or boy . act , aku nak adek girl tapi dapat boy pulak . hah , my new brother ney boy laa . takpe la aku tak kesah . janji dapat adek kan kan . haha ! :)
eh ! korang nak tengok tak picture my new brother neyy ? hah meh sini tengok . jangan geram pulak yee :D


comel kan kan ?

macam chinese . geram !

senyum dea :)

hehe . da macam chef adk aku ney :D

No comments:

Post a Comment