Wednesday, April 6, 2011

Style tudung ?

 ♥ Hana Tajima  ♥

 ♥ Hana Tajima  ♥

 ♥ Hana Tajima  ♥


Aww !     Oke sekarang aku nak cerite pasal style tudung ala-ala Hana Tajima ney laa . Cantik kan style dea ? Gile tak cantik . Tengok muke laa beb . Comel gile si Hana neyy . Grr ! Geram aku tengok . Hee . Now , trend sume ikut style tudung mcm dea tau . Nanti aku pun nak test jugak laa . Simple jea . Bukan susah nak pakai . Tadi , macam macam video aku tengok macam mane nak pakai shawl macam dea tu . Now , aku da tau macam mane nak pakai . Hee .

Zaman sekarang makin ramai gadis gadis diluar sane da pakai tudung mehh . Oleh sebab sekarang da macam macam trend tudung . Macam2 name laa aku pun tak tau nak sebut . Hee . Bagus laa kalau da ramai yg pakai tudung kan . Aku ney entah bile lagi . Maybe belum sampai seru kott . Tapi kadang kadang keluar aku ade pakai jugak laa . Masih belum sepenuhnya lagi . Tunggu laa saat nyer nanti :)

Now , da trend pakai SHAWL pulak kan kan . Cantik siot . Geram aku . Hee . Lagipun senang jea nak pakai shawl tu . Takde laa susah sangat kan . Bermula nyer daripada style Hana Tajima neyy laa . Tengok laa style dea . Cantik gilegile kan ? Sesuai dengan rupa dea laa . Semua da terikut-ikut macam dea pakai tu . Dea ney seorang pereka designer beb . Yuna pon da ikut style tudung macam dea tu .

Famous jugak dea ney tau . Kalau tanye sapesape mesti dorang kenal . Pade yg bertudung laa kan . Hee . Aku pun baru jea kenal dea ney haa . Yela aku tengok dekat Facebook laa . Tengah usha usha fb orang then nampak dorang cakapcakap pasal Hana Tajima neyy . Aku pun tengok laa . Gile style dea cantik kott . Berminat pulak aku tengok dea ney so aku story laa about dea neyy .

Nanti aku nak test laa pakai shawl macam Hana Tajima neyy . Grr ! Tak saba . Yee okelah . Aku rasa ney jea kott yg mampu aku cerite . Penat laa . Lagipon no idea lagi beb . Sorry kalau aku salah tulis kea ape kea . Aku tulis ape yg aku nak . So enjoy beb . Byebye . Gudnite . :)

                           ILOVEYOU  

No comments:

Post a Comment