Wednesday, June 8, 2011

Good Bye :')

Hmm . Pagi tadi aku bangun tido terus aku call mama aku cakap yang aku nak balik kampung . Mama aku tanye kenapa tetibe jee . Aku cakap saje nak cari ketenangan . Then aku suruh mama belikan tiket bas . Mama aku kata okay nanti dia belikan . Dekat rumah aku dah siap siap kan baju aku semua . Semalam aku dah fikir masak masak yang aku nak pergi jauh dari sini . Saje nak cari ketenangan kat tempat lain . Aku dah tekad , bile aku dah sampai kat kampung nanti aku nak lupakan semua ni . Aku dah pening kepala dah :')

Pukul 11 mama aku balik then terus hantar aku pergi melaka sentral . Mama aku suruh bawak sorang teman tapi aku tanak sebab aku nak pergi sorang sorang jee . Aku tak bagitau sape sape pon yang aku nak balik kampung . Biarlah aku sorang jee yang tau . Mama pesan macam macam kat aku supaya jaga diri bile kat kampung . Aku pun kata okay jee . Dekat dalam bas aku diam jee sebab aku tade teman kan . Hmm . Fon aku off kan . Sebab aku nak tenang balik kat kampung . Aku tanak lagi serabut kepala ni . Nanti nanti laa aku on . Pagi tadi sebelum aku pergi aku text dia aku just say good bye . aku nak pergi jauh . Aku sayang dia . Itu jee yang mampu aku cakap . Hmm . 

Bila aku dah sampai kat kampung , aku suruh pakcik aku amik aku kat stesen bas tu . Takut jugak balik sorang sorang . Aku asyik kene kacau jee . grr . Bila dah sampai kat rumah pakcik aku , aku pun tarik nafas panjang sebab akhirnye aku sampai jugak kan . Pakcik aku and sedara ak sume tanye kenapa tetiba nak balik kampung . Aku sorang pulak tu yang balik . Sebelum ni tak pernah hidup aku yang aku balik sorang jee . Aku hanya mampu cakap kat dorang yang aku nak cari ketenangan kat sini . Maybe dorang akan faham kott . Now , aku happy kat sini dengan adanya sedara sedara aku sume . Dorang sume layan aku dengan baik maybe sebab dorang tau yang aku ade masalah kott . Hmm kalau lah nenek aku ada lagi mesti syok . Dapat aku manje manje kat dia . Hmm sedih gile bile ingat balik . Kalau dia ada boleh lah hilang sikit sedih aku ni kott . Tapi apa kan daya dah dia nak pergi dulu , aku redha jee :')

Hmm rasa macam tanak balik rumah jee . Nak aja tinggal kat sini lama lama sebab kat sini best . Ada laut macam ada laa . Boleh aku makan keropok lekor banyak banyak kan . Hmm . Aku pun tak tau lagi bila aku nak balik . Bila hati aku ni dah tenang barulah aku balik . Selagi tak tenang selagi tu aku tanak balik . Hmm . Hope bila kat sini aku happy jee . Aku tanak terjadi apa apa bila dekat sini . Now , aku rindu dekat dia sangat sangat . Pergi tanpa pengetahuan dia . Hope kau faham macam mane aku ni . Aku sayang kau sangat sangat ! Good Bye :')

No comments:

Post a Comment