Tuesday, June 7, 2011

Hmmmm -,-

Okay , sekarang badan aku mengigil . Sebab apa ? Tak payah tau laa . Hmm okay aku redha sekarang . Sebab aku nak dia gembira aku terima ape semua yg kau cakap . Aku okay aje . Asalkan tade something yang terjadi laa . Hmm . Sebenarnya kan . hmm tade pape laa . Tak payah tau laa :')

Okay something berlaku lagi . About relationship . Kau cakap dekat aku yang kau nak buat relationship dengan dia dekat fb but kita still couple . Hmm . Aku cakap okay jee . Aku terime jee . Asalkan dia happy laa . Biar aku sorang jee yang sedih asalkan korang happy okay . Harini dia remove aku dari fb . Hmm maybe dia benci kot dekat aku . Yela aku penyebab segalanya kan . Okay aku terima segalanya . Berhari hari hidup aku tak tentu arah . Apa aku buat ada jee tak betul . Sampai ape orang cakap pun aku boleh lupa . Haish . Macam bodoh jee aku ni . Chill jee Wanie , nothing happen okay . You just smile to them . Don show your sadness . Okay , aku tak tunjuk kesedihan aku . Biar aku pendam . Hmm okay tak ? Yeahh okay :')

Aku penat . Aku rasa cuti sekolah ni tade makne ape ape . Aku nak sekolah cepat cepat sebab aku nak belajar . Aku nak benak kepala otak ni . Sumpah serabut . Semua bende buat aku serabut ! Kepala otak aku dah bersarang dah dengan bende ni . Hmm mata aku sembam sebab tak cukup tido , sebab menangis . Sampai keluar pun aku tanak sebab sekarang aku tengah sakai gile . Dengan kawan kawan pun aku tak jumpa lagi . Aku terperap jee dalam rumah . Duduk diam diam dekat rumah . Hmm besok ada birthday party kawan aku . Aku tak pergi sebab aku tengah serabut sekarang ni . Aku tanak orang tengok aku sakai . Nanti bila aku dah okay , aku pergi laa jumpa dia bagi hadiah jee . Hmm sorry Ekin sebab tak dapat datang awak punyer birthday party . Saya harap awak faham ape saya rasa ni okay . Hmm . sorry :')

Hidup aku sekarang busan , busan , busan . Rasa dah tak macam dulu dah . Kalau dulu aku memang lain sangat . Dulu aku selalu keluar melepak dengan kawan2 aku . But sekarang aku tak keluar rumah langsung pergi jumpa kawan aku . Kawan aku semua tanye bile nak jumpa tapi aku just cakap yang aku tade mase , aku busy . Sebenarnya aku nak berdalih . Aku tak ready nak jumpa kawan kawan aku apatah lagi kau . Lagi laa aku tak ready . Sebab apa ? Hmm , tu kau tak payah tau okay :')

Malam ni aku tak dapat tido lagi . Haish aku pun tak tau kenapa . Susah betul mata ni nak tutup tau . Grr . Nak aja aku hilang ingatan . Biar aku lupa semuanya tapi aku tanak lupa kau laa . Aku tetap ingat kau . Hmm dah macam orang marah aku . Cakap aku bodoh laa apela sebab buat macam ni . Tapi aku tak kesah and aku tak peduli sebab aku hanya nak kau . Sampaikan mama kau pun cakap aku bodoh sebab buat macam ni . Agaknyer memang aku bodoh laa ek . Okay aku terima tu semua . Mungkin pemikiran aku dah tak stabil kott . Hmm walau apepun only you the one lah ! :')

No comments:

Post a Comment