Monday, June 6, 2011

Im sorry :'(


Korang , aku mintak maaf sangat sangat . Especially with you girl . Aku tau memang penyebab aku lah korang break pulak . hmm . Lepas satu satu hal jadi laa . Aku dah penat macam ni . Sumpah pening kepala aku fikirkan bende ni . I dah baca blog you , i rasa bersalah sangat sangat . I tau you sayang dia and i tau korang suka same suka . Aku ni pengacau hubungan orang ka ? Yee , memang pun . Aku rasa baik aku hadapo bende ni sorang sorang daripada orang lain . Aku tak perlukan sesiapa untuk bantu aku . Insyaallah aku boleh jadi kuat macam  dulu . Aku hanya perlu berdoa banyak banyak aje pada Tuhan . Semoga Tuhan bantu aku .

Hari ni hidup aku kembali ceria balik tapi ada rasa bersalah dalam diri aku ni . Aku terpaksa tengok si girl ni sedih pulak . Kesian pulak dekat dia . Aku tanak dia anggap aku ni sebagai perampas ke ape . Bukan niat aku macam tu . Aku harap that girl faham perasaan aku macam mane . Aku memang tanak bende macam ni berlaku dalam hidup aku . Aku tak mintak ni semua . Tapi Tuhan bagi dugaan macam ni dekat aku untuk aku lalui . Hmm memang susah hidup macam ni . Hanya aku sorang jee yang akan faham macam mane keadaan sebenar . Orang lain hanya mampu memberi aku nasihat and sokongan ajee . Thanks korang , aku hargai semua tuh .

Hmm , semalam semuanya terlerai sudah . Semua masalah dah selesai tapi cuma aku jee belum selesai . Aku tahu masing masing berat hati nak buat keputusan macam ni . Tapi aku dah halang kau supaya jangan break dengan dia . Tapi kau tetap degil jugak . Kau cakap kau nak settlekan bende ni . Hmm . Susah aku nak halang kau macam ni . Sebenarnyer dua dua aku kesiankan sebab korang tak dapat nak teruskan hubungan korang dengan bahagia . Aku dah cakap teruskan aku tak kesah tapi kau tetap degil jugak . Aku lebih rela pergi daripada kau break dengan dia tapi kenapa kau tanak faham jugak apa yang aku cakap ? Kenapa kau degil sangat ? Hmm . Kau nak aku happy sekarang . Yee , memang aku happy bile bende ni dah selesai tapi si dia macam mana ? Aku memang kesian gila dekat dia . Dia terpaksa buat macam ni demi aku . hmm . Aku memang terharu gila . Dia memang baik sangat sebab sanggup buat keputusan yang susah dalam hidup dia . Aku memang kesian dekat dia gile ! Aku dah buntu sekarang ni . Pada si dia , aku hanya mampu mintak maaf kat kau sebab aku dah buat kau sedih and kau dah buat keputusan ni demi . Aku mintak maaf sesangat dekat kau ! :'(

No comments:

Post a Comment